Kizlar merhaba sat 11 Ağustos Döngünün 11.gunu yani 21 ağustosta yumurtlama gördüm. Normalde 28 günde bir adet görüyorum programa göre Bat 8 Eylül, hamile isem erken yumurtlamadan dolayı adet başlangıcı üç gün öne mi cekmeliyim ve buna göre mi adet gününu hesaplamalı tüm bilgisi olan var mı ? Biraz karışık oldu sanirim