Arkadaşlar cinsiyeti kız dedi doktor şuan tam 16 haftaligim sonra yinee bakarız dedi inşallah degismez kendimi buna adapte ettim kız istiyordum zaten çok şükür öyle de hissediyorum size kız diyip sonradan erkek oldumu deneyimleriniz den paylaşır mısınız