Kavakyellerihercai bizde şöyle bir sıkıntı vardı . Biraz uzun olucak ama anlatmak istedim . Erken doğum oldu ya anne ölücek ya bebek dediler . Doğuma alındım oğlumu kurtardılar kuvoze aldılar sonra beni kurtardılar . Allah’a şükürler olsun sağlığımız şuan yerinde . Oğlum nefes alamiyordu haddinden fazla cihaza bagliydi . 28 gün boyunca gün gün cihazlardab tek tek ayrıldı . İlk üç gün yaşamaz dediler ama o dayandı annesini babasını bırakmadı . Eminim herşeyi atlaticaksiniz. Biz atlattık şimdi ikinci bebeğime hamileyim ve onu bekliyoruz.