yyssmmnn 13. Haftamda erkek dedi ama biseyden anlamayan salak sacma bi doktordu akli bi karis hhavada .daha sonra cok iyi bi doktor var 17 yillik hoca ona gittim o soyledi kesin kiz dedi,annem ve yengeme de 2.5 aylikken falan soylemisti cinsiyetlerini dogru cikti