Selam kızlar aslında 1 kızım var ama onu sağlık sorunumdan kaynaklı adetimden çok çok önce idrar testi ve acilde kan vermem sonucunda tesadüfen öğrenmiş oldum beta 11le öğrenmiştim
Şimdi ikinci bebek için uğraşıyoruz 12 ağustos adet günümdü 18inde bitti ve o gece korunmasız ilişki yaşadık 19unda da aynı şekilde korunmasız yaşadık 23 25 ve 26sında da korunmasız oldu yumurtlama dönemine denk gelen zamanlarda yaşandı yani
Bunun normal olanı nedir
Kaç gün sonra test yapmalıyım ne zaman belli olur