Pamuk1 Kızlar klasik düğmeli pijama takımı alıcam internetten. Kaç beden almak lazım, eski bedene göre mi şimdikine göre mi tecrübeli anneler yardım 🌼
yigitinannesiiiii Pamuk1 lohusa pijaması diye geçiyorsa kendi bedenine göre al Canım normal bi pijama alıcaksanda bi beden büyük alabilirsin bence 😊 ben lohusa pijama aldım m bedenden başlıyordu ben S giyerim normalde ama bu gelen gayet oldu belinde lastiği vardı düğmeli ayarlana bilir normal pijama takımımda var hem S hem M beden hepsini rahatlıkla kullanırım diye düşünüyorum ☺️
Pamuk1 yigitinannesiiiii lohusa değil de bildiğimiz normal pijama alıcam normalde biraz rahat sevdiğimden pijamada m giyerim. Şu anda üst beden olarak l veya xl giyiyorum doğumdan hemen sonra karın küçülür mü acaba, şu an 30 dayım 😊bacaklardan değil karından şiştim ondan emin olamadım
yigitinannesiiiii Pamuk1 bence L tercih edebilirsin canım kişiden kişiye değişiyor o göbek mevzusu kiminde hemen gidiyor kimininki kalıyor öyle
yigitinannesiiiii Pamuk1 trendyoldan aldım Canım sıkıntısız geldi renk olsun doku olsun gayet güzel beğendim göbeğim gitmesede rahatlıkla kullanabilirim yani ☺️ Linkini atayım bakarsan https://ty.gl/zd4mhlezan