MSultann kuzum bende 21+6yım bende çok şiddetli geçirdim bi 15.16. Haftaya kadr sonra dinmeye başladı ama öyle bıçak gibi kesilmedi. Benmde hala arada bulantım kesiliyor arada geliyor arada hiç birşey yokken bianda mide bulantısı geliyor kusuyorum bazende tık olmuyor ne bulantı ne kusma bence normal ya 😊 bazılarının hiç kesilmezmiş bazılarının gider gelirmiş