Sdt3456 Bebek hareket ettikçe kasıklarımda cok feci agrı oluyor. Bu neden olur szce. 33 haftalık hamileyim Korkuyorum sancım olur dıye. Acaba yeri daraldıgı ıcınmı. Sizcee?
Burcu-2634 Sdt3456 doğum pozisyonuna geçmiştir misal benimki 31. Hafta da döndü başı aşağı o gün bugündür o ağrılar hiç kesilmedi tabili şiddetli bir doğum ağrısıda olabilir süre tutarak anlayabilirsiniz
nidayalcindag09 Sdt3456 kuzum 38 haftalık olduk. Her hareket etmesinde ağrı oluyor. Çok baskı yapıyor. Başı aşağı da ise çok normal. Baş aşağı pozisyon aldıktan sonra hep hissedeceksin o ağırlığı. 😘
Burcu-2634 Sdt3456 o zaman o ağrılar ondan da olabilir bugün benimki sol böbreğimi kovdu resmen vücudumdan yani içerde asabi oluyolar demiştim bi ara 😂