ezgicccc Merhaba güzel annişler. 36+2 deyim bugün kontrolüm vardı çatı muayenesi oldum ve çatımın dar kemik yapımın uygun olmadığını, bebeğin başı geçmez dedi doktorum sezaryen doğum yapacağım mecburen korkuyorum. Rahatlatacak bir şeyler söyleyin 🥲🥲🥲
Sdt3456 ezgicccc hayırlısı olsun canım. Saglıkla kucagına al inşallah rahat ol. Hakkında hayırlısı boyleymıs demekkı
PapatiA ezgicccc bebıs sağlıkla gelsın gerısını boşver bence (muayene nasıldı bızde suan ondan korkuyoruz )
Gurbetto ezgicccc yani sezaryen daha zor bi başka dr gidin aynı şey diyorsa demeki böyle daha hayırlısı
ezgicccc kaderkaradenizz3452 bende çok utanıyordum ama utanılacak hiç bişey yok dakika sürmüyor zaten sadece kasmayın kendiniz rahat olun
Dilayyyyy kaderkaradenizz3452 doktor iki parmagyla vajinaniza sokup kemik yapiniza bakyr endise etmeyin
Dilayyyyy ezgicccc oncelikle kendine bebegin nasil saglkli olacaksa o sekilde gelmesini dile her dogumun kendine gore zorluğu var