Aysnr77 hocam bebeğimin kalbinin durduğunu söyledi ertesi gün kürtaja aldı beni kürtaj sonrası 2 ay kanamam oldu ölümlerden ölüm beğendim l. Her hafta kontrole gittim bana gayet iyisin pıhtı var pıhtini atamıyosun dedi sürekli ilaç verdi hattı 2 defa vajinadan da ilaç koydu. 2 ay sonunda bana bu son kontrolün birdaha gelmene gerek yok dedi ama benim kanamam kesilmedi. O hafta şiddetli ağrı ve kanamadan dolayı başka bir hastaneye gittim ve bebegin hala vücudumda olduğunu öğrendim enfekte olmuştu çürümüstü ve zehri kana karışmıştı 2 ay önce kürtaj olmuş olmama rağmen beta değerim hala düşmemişti. Bunun kontrolünü bile yapmadan beni başından attı. Bir daha ne o doktora giderim ne de tavsiye ederim 2 ayım ağrılar içinde kıvranarak geçti