Damy_mom bende 2020 ilk gebeligimde bölge hastanesinde yaptim.pinar cakmak doktorumdu.ve dogumada o girdi.ebelerdende cok memnun kaldim.biri haric 😜acilmam ilerlemediyi icin suni sanci ile dogum yaptim.8 saat suni sanci aldim.ilgili,alakalı doktor ve ebelerdi.cocugum hatta 5 gun küvezde kaldi.orda bile cocuk hemşireleri ilgili alakalı idi.