Arkadaşlar taharet alırken fark ettim genital bölgemin orda ufak sivilce,siğil gibi bir şey çıkmış 35 haftalığım ödüm koptu inşallah önemli bişey değildir var mı yaşayana doktoruma mesaj attım hemen baticon sür sıkıntı olmaz yazmış yine de rahat edemedim :(