Noname9492 Haftadayız çok şükür. Ama bu haftalarda nedense erken mi doğar diye evham yapmaktan kendimi alamıyorum kimler benim gibi planlı sezaryen istiyorum suyumda fazla İnşaAllah zamanında gelsin minnoşlar🫠💓
Sdt3456 Noname9492 haftanız nasıl gıdıyor? Agrı vs. Benim bugun asırı agrım var bebek hareket ettikçe keskin keskin
Zuhali41 Noname9492 postu okuyunca biraz gülümsedim çünkü bende otomotiv sektöründe üretimde çalışıyordum hep ayakta dedim bu gidişle bu çocuk çok durmaz çalışırken doguverir 😂 şuan 40. Haftaya geldik tık yok 😂
Noname9492 UmmNasuh en başından beri normal doğumu hiç düşünmedim özele gidiyorum doktorlarında sezaryen işine geldiği için iyice bu duruma alıştım🤷🏻♀️
UmmNasuh Noname9492 tabiki tercih sizin ama normal doğum hem sizin için hem bebeğiniz için hem en sağlıkısı hem de en rahatı tavsiye ederim çok ayrı bir duygu normal doğum ☺️🥰
Noname9492 Sdt3456 geçenlerde yorulmuştum aşırı kasılma oldu acile gittim alttan bakıldı açılma yok denildi ondan sonra çok şükür daha iyi hareketleri sert ama o şekilde kasılmadı sık sık
Noname9492 ErdoganGamze son dönem gerçekten biraz ağır geçiyor zamanda yavaş akıyor zamanında gelsinler inşallah