Sepo Devlet hastanesinde doğum yapan arkadaşlar doğum hanede mi giyiniyoruz oda da mı hazırlığımı ona göre yapacağım
Hatice2323 Sepo ben normal doğum için gitmiştim suyum gelmisti hemen dogumhaneye aldılar orda giyinmistim. Sezeryan hakkında bilgim yok…..