Nilssu Ben de bahsettiğiniz şekilde hatta bir tık daha büyüğü oluştu benimkine doktor varis dedi tabi dehşet bir ağrısı var yatarken sağa sola dönerken dahi ağrıyor özel bölgem yani ağrısı yok ise siğildir sanırım ama varis olunca genelde ağrılı oluyor ve sanırım ilerlerse normal doğuma engelmiş, neyse ki zaten sizin ki sezeryan imiş. Hamilelikten sonra kendiliğinden geçiyormuş öyle olur inşallah 😊