77Bebek35 Nalan7777 atakent mehtaptı sanırım ismi onu ıyı dıyolar arkadaslarmdan uc tanesi onda dogurdu
Kara77 Nalan7777 bende devlette cihan beyee gidiyorum ama özele geçicem uzmanlarda filiz hanım var ona gitmek istiyorum tavsiye üzerine
Yaseminbal vesilece Nalan7777 mehtap hnm ilk başlarda çok ilgili çok yakın ama artık sürekli ona gidince ilgisi baya azalıyor bir süre sonra ilgilenmiyo muayeneye girip çıkmak 2 dk sürmüştü en son
Nalan7777 77Bebek35 Nasıl doğurum hiç düşünmüyorum ama suda yapmak istemem normal doğumu denerim olmazsa sezeryan herelde çok korkuyorum
77Bebek35 Nalan7777 suda dogum ıcın cok rahat dıyolar aslında ılk defa dusunmem dıyen bırını duydum ☺️
Nalan7777 Sormadıkça konuşmuyor 😀 acaba benmi çok şey bekliyorum yani beni hiç rahatlatmıyor zaman yaklaştıkça tedirgenleşiyorum
Kara77 Nalan7777 aaa bir kaç kişide çok iyi dedi hastalarını cok güzel.takip ediyor.dedi ayy kime gidicem ben ya
Nalan7777 Kara77 bende aynı şeyi yaşıyorum yalova çok küçük birini yi gelen birine gelmiyo çok şeçenekte yok ben mehtabı denicem atekentte bide bakalım
Kara77 Nalan7777 ay evet mesela aybala hanımı da kimi çok övüyor kimi sevmiyor kime gitcez anlamadım 🤭
Satiyeak Aktifte tugba memur hocama gidebilirsiniz. Cok ilgili ve bilgili genc bi doktor. Canim doktorum❤️