babyiscoming_ bende kafama çok takıyordum annem hep söyler beyin Rahmi yönetir kendine baskı yapıyorsun unut daha yeni evlisin aklından çıkar derdi ben evliliğimin 4 ayı kayınvalidem tarafından çok baskıya maruz kaldım hadi bu ay diye adet günlerimi sayardı eni sonu eşimle konuştuk bekleyelim zamanına bırakalım dedik eşimin amcası vefat etti biz ağır grip olduk mide bulantısı falan yaşadım bir baktım hamileyim yani demem o ki unutman gerek aklından silmen gerek