Bilgemsi Böyle çekilişlere çok katıldım ama hiç çıkmadı :) buna da katıldım hayırlısı :) aslında çok istiyorum bi pompa ama kızımın şansı işte bekleyip görelim. Şafak 33 :) o zamana kadar çekilişlere devam :)
Ayseayse5664 adm katıldık harı bakalım hakkımızda hayırlısı bir de bir şey soracağım ne kadar çok kişi etiketlersek o kadar şansımız artar gibi bir durum var mı
Melegimgeliyor Çok istiyorum ama alamıyorum inşallah oğluşumun şansına bize çıkar katıldık bekliyoruz
Hamilelik10 adm merhaba instagramdan çekilişe katıldım ancak şöyle bişey gördüm. Yine aynı çekiliş zeynepgozubuyuk sayfasında da var, birbirinden farklı çekilişlerdir dimi? Yoksa oraya da katılmak mı gerekir?
Obsesifk Hamilelik10 ayrı alakayı nasıl bağladınız anlamadım. Bu çekiliş sadece happy mom ve philpsaventin. 🙂
AyazAdamom adm sonuclar 7 ekimde mi açıklanacak peki 🤗 ve ne kadar etiket yaparsak o kadar şansımız mı artıyor. İlk kez böyle çekilişlere katılıyorum bebeğimin şansına sorularımı maruz görün 🙏🏻
Nurmelisakaynak adm keşke çıksa ama benim şansım yok kızımın şansına katılıyorum umarım o şansıyla dünyama Uğur getirir ve hediyesiyle karnı doyar 😍