Gulkk Bugün sabahtan beri yatıyorum ve sadece lavaboya kalktım bu ağrıdan dolayı. Çatı ağrısı olarak geçiyormuş sanırım yürürken bile çok sancı çekiyorum normal mi bu 37+4üz şuan var mı bu tarz ağrınız. Acaba diyorum doğum mu yakın ya da 😍
Birbebismeselesi Gulkk ben 12. haftadan beri cekiyorum. Suan 37yim iyice cekilmez hale geldi, bacaklarımı kapatamıyorum acısından. Catım biraz darmış, benim sanırım o yüzden fazlalaştı bebek kanala inince baskısıda çatıya artıyor cünkü,
Gulkk Birbebismeselesi o zaman doğum belirtisi değil hüüüüü 😭 zaten 1 aylıktan beri kuyruk sokumu ağrısı çekiyordum çok şükür bu da eklendi 😪 İnşallah bi an önce yavrularımızı kucağımıza sağa sağlim alırız da ağrılarımızda diner