Esramardenhakan Kızlar sizde de oldumu benim buğün kontrolüm vardı Dr cuma günü sabah 80:00 randevu verdi doğum için korku endişe heyecan bastı beni 🥰
A_syma Esramardenhakan 42yi tamamlayinca yarin sabah 9da gel yatisini yapalim dendi. Ve suni sanci ile normal dogum yaptim :) Evde sanci ile panik halinde gidip dogurmak nasil bilmiyorum 😂
hunilimom Esramardenhakan bayii olsun rabbim bir avazda kurtarsın bende kontrol diye gidip yatış yapılmıştı
Esramardenhakan SutlacimiYedimmiBen teşekür ederim canım 38+5bel ağrım çoğaldı Dr da cuma günü alalım artık dedi
Esramardenhakan A_syma yaaa benim diğeride 42+3 de ve sancısız bir şekilde kontrol diye çağırdı Dr doğuma aldı
Nidakorkmaz Esramardenhakan ay aynısı bugün başıma geldi. Cuma günü için randevu verdi sancın olursa yatışını yapar suni sancı veririz diye bakalım bekliyoruz 🙈