Byza-clk 2 doğumunu da devlette yapan biri olarak ben hastanemden de doktorlarından da memnundum ilk doğumumda dikislerimi doktorum yaptı ikincide doğumumda baştan sonra kendi doktorum vardı kendi dogurttu dikişimi attı nerde kendini güvende hissediyorsan hangi doktor sana daha iyi daha böyle güvende hissettiriyorsa hangi hastane iyiyse onu tercih ederdim mesela özel de doktorun baştan sona yanında olucak mi? Yoksa özelde de doğumları ebeler yaptırıyor doktor bı bebeği çekip çıkarıyor ki onu da sen ıkınma ile yapıyorsun bazı şeyleri düşünüp öyle karat vermek gerekiyor