Kızlar merhaba. Benim suyum 28 haftamda gelmişdi doktor yatış verdi şuan 33+6 haftadayım. Kontrole gitdiyimde doktor amniyon kesen öne kabarmış dedi ve suyum da çok az.110ml böyle bi durum yaşayan varmı? Ondan sonra tualrte gitdiyimde korkuyorum sızıntı şeklinde gelirde su biter diye. Lütfen tecrübelerinizi yazın🙏🏼🙏🏼🙏🏼