busbussss Kızlar merhaba biliyorsunuz 24-28 haftalar arası şeker yükleme testi yapılıyor. Bazı yerlerde gereksiz zararlı bazı yerlerde de yaptırılması gerekiyor diyor. Siz yaptırdınız mı fikir verebilir misiniz teşekkür ederim şimdiden
Nesgul552 busbussss doktoruma güvenerek yaptırdım etrafı dinlemedim bir sorun da çıkmadı şükür herkesin fikri ayrı tabi yaptrmayana da saygım var.
Edabykl busbussss zarari olan seyi doktor istemez ve inanin vücudunuza yüklenen şeker kolayla es deger hatta kola daha sekerli diyebilirim ve gercekten cok riskli bi durum baktirmamak çünkü şekerin varsa ve haberin yoksa bebegin kalbi durmaya kadar gidebiliyor o yuzden baktirin iciniz rahat etsin ben yaptırdım hic pisman degilim
ikkrk91 busbussss buraya sorarsanız emin olun yaptirmayin cok zararli diyen binlerce yorum gelebilir bir kesim var herseye karsi cnku. Ben yaptirdim hic bir sorun yasamadim gun icinde hangimiz seker tüketmiyoruzki. Meyveden tatlidan alıyoruz sonucta. Ya da bayramda hangimiz tatliya hayir diyebiliyoruz. En saglikli beslenen insanlarda bile gebelik sekeri cikabiliyor. Cok zor bir test degil.
busbussss Nesgul552 haklısınız ben de yaptırmayı düşünüyorum doktorlar da zaten yaptırın diyor çok teşekkürler cevabınız için
busbussss Edabykl Allah korusun haklısınız ben de düşünüyorum yaptırmayı zaten dediğiniz gibi birçok şeyde şeker var tükettiğimiz
Nesgul552 busbussss yani en iyisini bilir doktorumuz eğer bana gerek yok dese yine güvenip yaptırmazdım bu hamilelik sürecinde önemli olan doktorun ne dediği yoksa dışarda Kİ herkes artık doktor olmuş
Edabykl busbussss ayni elmali gazoz yani bi tık sekerlisi bende yaptirmicam dedim gerek gormedim ama burda bi annemiz post acmisti gebelik sekerinden dolayi 35.haftasinda bebeginin kalbi durmuş ondan etkilenip yaptırmıştım
Edabykl busbussss ilk 50 gram yaptırdı bana dediki yuksek cikarsa 75 olani yapariz ama normal cikti gerek kalmadi