Melisakeskinn Merhaba uzun süre 5-6 yaşına kadar kullanabileceğim park yatak önerir misiniz ben modellere bakıp kararsız kaldım hepsi aynı gibi. Sunny baby joy plus, Kraft sunday, prego markalarına baktım genelde kullananlar varsa memnun mu
Nilssu Melisakeskinn elele madre anne yanı park beşik aldım çok güzel çok memnunum görüntüsü ve kalitesi çok iyi
Alpsmami Nilssu bende park yatak ve 3-4 kademeli ahsap besik arasinda kaldim. Ahsabin eksisi nedir acaba agir ve tasinmasi diger odaya zor olmasi disinda ?? Park yatak deforme oluyor vs diyorlarda
Nilssu Alpsmami park yatak deforme olur mu sanmıyorum yani bendeki model öyle değil yakıcı madde vs değmediği sürece çok kullanışlı geldi bana ayrıca bizim tayin durumu vs olabileceğinden taşıması açısından kolay. Ahşap tercih ederim bebeğime oda yapsam ama maalesef
Melisakeskinn Alpsmami ahşap yeni doğan için uygun olur mu bilmiyorum ama bebekler istemsiz şekilde yüz üstü veya yan dönüyor ahşaplar bana tehlikeli geliyor kenarları boşluklu çünkü yanlara koyulan örgü korumalar var onlar koyuluyor derseniz de Amerika’da falan yasaklanmış durumda bebekler için boğulma tehlikesi oluyormuş dediğim gibi dönüyorlar. Park yatakların kenarlarında file var hava alma özelliği mevcut bebek yan dönse de bi nevi boğulma tehlikesinden kurtulur ben de henüz çok küçük olduğu ve 4-5 yaşına kadar kullanıp istediğim odaya götürebilirim diye pratikliğinden dolayı park beşik düşünüyorum. Oda yapacaksanız ahşap beşikler güzel görüntü açısından ama zaten bebekler 1-1.5 yaşına kadar anneyle aynı odada kalması lazım naçizane fikrim bu şekilde belki ahşap beşik kullanıp memnun kalan vardır
Alpsmami Melisakeskinn evet yanimda kalir diye bende ahsap acaba olmasn tasnmasi zor olur odadan odaya diye dusundum. En basndan beri ahsap diyordum ama oda konusuna gelince cocuk odasi tarznda yatak vs yapilir belli bi yastan sonra orda yatar diye dusundum ama kac yasina kadar yanimizda yatarlar ya da o cocuk odasi buyuk yataklarda yatabilir hic bi fikrim yok acikcasi ilk gebeligim