Ben kızımda kullandım e bebeğin kendi markasını çok memnun kaldım. Doğumdan önce kullanmadım hatta 1 hafta yara oldu o haliyle taktım ve sabaha bir şeyi kalmamıştı göğsümün uzun süre kullandım. Şimdi nasipse oğlumda da kullanacağım emzirmeye başlar başlamaz takacağım bu sefer😊