Sanal_koala00 Kızçeler 🙋🏻♀️ kirpiklere badem yağı sürmenin bir zararı olur mu sizce daha doğrusu süren kullanan var mı ? 14 haftalık gebeyim sadece geceleri kirpik diplerine süreceğim
Ahsenmom Sanal_koala00 Onu bilmem de, yıllardır badem yağı sürerim kirpiklerime asla bir faydasını görmedim
Ebruliiiiiii Sanal_koala00 dikkatli kullanın derim kirpik diplerinde birikinti yapıp enfeksiyona sebep olabiliyor
Sanal_koala00 Nskyhn ya bende öyle düşündüm aslında ama yine de bir sorayım dedim. Heralde çatlak için falan da kullananlar varmış aslında
Sanal_koala00 Ahsenmom ben düzenli kullanınca görüyorum daha doğrusu şöyle benim kaş kirpik ve saç yolma hastalığım var kaşlarıma yada kirpiğime sürdüğüm de ekstra olandan daha fazla uzatmıyor ama normal haline çabuk dönderiyo
pearly000 Sanal_koala00 aynen benim doktorum çatlak için önerdi hatta ben basur için de sürüyorum bazen, hiç bi zararı yok
Nskyhn Sanal_koala00 evet o kadar yağ varken ona gerek yok bence 🤣 ben de arifoglunun Kaş kirpik yağını alacaktim bunu gormusken bakayım bı 🤣
Sanal_koala00 Nskyhn bak bence faydası oluyo kaşa kirpiğe ya en azından bana oluyo kaşlarımı kalınlaştırmak istediğim de düzenli kullanıyorum hızlı uzuyo kalınlaşıyo kirpikler de ekstra bir uzama gürleşme olmuyor ama yine de etkisi var ya
Yarenn92 Sanal_koala00 yan etkisi olursa diye düşündüm o yüzden gerek duymadım daha kullanmaya birde baya büyüttü kirpiklerimi günlük 2 sefer kullandım
Sanal_koala00 Yarenn92 benim kıl yolma takıntım var kaş kirpik saç ne gelirse koparıyorum stres anında o sebeple şuan da kullanmaya ihtiyac duydum
Sanal_koala00 Ebruliiiiiii gebe değilken hep kullanıyordum bir sıkıntı yaşamadım ama teşekkür ederim yine de
Yarenn92 Sanal_koala00 ben boş bir rimelin içini temizledim badem yapını doldurdun içine öyle sürüyordum hem tarıyor kirpikleri ama çok arartınca gözleri acıyor insanın