Kızlar merhaba benim son adet tarihi 17 şubat 2022 doktora da bu tarihi dedim oda ölcü biçti bana haftalığı verdi ve şuan 25 haftalıgız. Sonra bugün sağlık ocağına gittim ona da aynı dedim 17 subat diye oda sisteme girdi 27 haftalık dedi. Şimdi domtor ultrason da baktı ölçtü 25 hafta dedi sağlık ocağı da 27 hafta dedi hangisi doğru acaba?