Minikcennetim Kızlar iki gündür göğsümde karnımda sırtımda bacaklarımda vs kaşıntı var ya duş aldım ondan mı acaba bakıyorum kurumuş sanki kuruluktan mı sizce internette kötü şeyler okudum perşembe kontrolüm var o zaman soracağım doktoruma🙁
Nskyhn Minikcennetim bütün vücudunu sürekli nemlendir suyu çok iç baktın hala geçmiyor kan verirsin bı bakarlar. Ama şu an sıcaklardan hamilelik falan o kadar normam mi hepimizde var. Bı de kilo mu aldın çatlamaya başlıyor olabilir vücut
Minikcennetim Nskyhn bir kilo aldım sadece canım şuana kadar karnıma ve göğsüme Hindistan cevizi yağı sürdüm sanırım kuruluktan oluyor iki gündür duş alıyorum üst üste inşallah ondandır yine de soracağım özellikle geceleri uyku aramda kaşınıyor
Nskyhn Minikcennetim maalesef kuruluk o. Ben her gün duş alıyorum ama sadece geceleri kaşınıyorum çünkü kurudummm. Evde Kantaron vardı dün gittim bebek yağı losyonu ne varsa aldım 1 saatte bir yeniliyorum anca kendime geldim. Ki benim vücudum yağlı vucuttu. Genellikle hamilelikte çok kuruyor. Sanmıyorum başka bir şey olduğunu 🤗
Nskyhn Minikcennetim rica ederim ama Perşembe doktoruna soyle olur mu belki kan ister bı bakar ne olur olmaz 🤗
Minikcennetim Nskyhn aa iyi fikir canım valla bazen soracak çok soru birikiyor birde bebeği göründe o heyecanlı unutuluyor🥰
Nskyhn Minikcennetim evet o yüzden ben eşime mesajla falan yazarım yine de unutuyorum sonra çıkınca telefonla arıyorum 🙈 bu konuyu unutma mutlaka hatırlatıcı yap 🤗
Minikcennetim Nskyhn bende eşime söylüyorum bak bunu sorucam hatırlat diyorum soracağım cankm tekrardan teşekkür ederim 😂🥰
Minikcennetim kevserr38 canım doktoruna söyle benim kuruluktan oluyormuş hindistan cevizi yağı ile her duştan sonra yağlanıyorum kaşıntı olursa da sürüyorum ama sen doktoruna danış çünkü gebelik zehirlenmesinde de oluyormuş sanırım
kevserr38 Minikcennetim ben söylemiştim susuzluktanda olur dedi bebek yağıyla masaj yap dedi o kadar sık olmuyor eskisi gibi gerçekten susuzluktanda olabilir
Minikcennetim kevserr38 evet canım olabilir nemlendir sık sık devam ederse şiddetli olursa mutlakadan doktoruna söyle safra kesesi enzimlerine bakıyorlar