Sofia__ Kızlar açlık kan şekerim 78 Tokluk kan şekerim 76 cıktı biliyorum normal degil oneriniz varmi? Ne yapmam lazim? Yarin doctorumla iletisem gecicem ama yinede bildiginiz bir sey varsa bekliyorum😽
Bebekdelisi Sofia__ düşük şeker bana diyet önerdi bebek beslenmez ve düşğk şeker hep tatlı şeyler yedırir yükselir diye
Seda35 Sofia__ Benim aclik sekerim 65 cikti tokluğa daha bakamadık doktor düşük olması daha iyi dedi tokluk ne cikcak bakalim bende tedirginim biraz
Basaktrk Sofia__ valla 1 hafta önce açlık kan şekerim 46 çıktı doktor çok aç gitmişsin kan vermeye dedi hiçbişeyde önermedi 🤯
2baybannesi Sofia__ açlık şekeriniz normal önemli olan tokluk şekeriniz nasıl çıkacak ben ilk gebeliğim de şekerim vardı açlık sekerim 75-85 arası çıkıyordu onda sorun yoktu gebelik tokluk şekerim yüksek çıkıyordu onu da diyetle dengeliyordum insülin kullanmadan çözdük şükür ❤️
Sofia__ Bebekdelisi ay eveeet varya gebeligin bawindan beri tatli krizlerim bitmiyor resmen 😱😱😱 yarin doc mutlaka aramam lazim
Sofia__ Seda35 canim tokluk kan wekerine aclik kan wekerininolcdukden 2 saat sonra olculur niye arada gun atlyosunki?
Sofia__ Basaktrk aclik kan wekerinde zaten adi ustunde ac olman lazim degilmiki🧐 ne alaka anlayamadim senin doc canim ama degerin altinda seninki baya bence
Bebekdelisi Sofia__ işte o yüzden diyet bende bır liste var İnan bu kadar saglıklı yemeyı geç abur cubur tatlı dönerdim tamamen