Merhaba kizlar bugün kontrolum vardı gittim 38 haftalığım 36. Haftada bebeğime 2800 demişti doktor bugün 2700 dedi hiç kilo almamış ve aksine eksilmiş çok üzüldüm bu haftadan sonra kilo alır mı sağlıklı olması daha önemli tabiki ama insan uzuluyo neden hiç almamış olabilir ki 25. Haftaya kadar hep 3 hafta öndeydi şimdi geri attı birden kendini