Merhaba arkadaşlar . 10 yaşında oğlum var uzun bi süre çocuk düşünmedik . İstedik ve rabbim ilk aydan nasip etti ve 5 ay önce düşük yaptım 3 aylıktı bebeğim kalbi durdu ve erkekti. Hatta isim bile koyduk yavruma 😪 şimdi süpriz olarak hamile kaldım 13. Haftamız ve doktorumuz erkeğe benzetti tam net değil ama dedi . Çevrem özellikle eltim sürekli ben sana diyorum senin hep oğlun olur senin kayınvalideme benziyorsun işte kız evlat başka diyip sürekli birşeyler empoze ediyo. ( kayınvalidemin 4 oğlundan sonra 1 kızı var)
Ben devlet memuruyum yılda belki bir kez yüzyüze geliyoruz çok nadir de telefonda konuşuruz . Kırmadan siz olsanız ne tepki verirsiniz . Geçen aynı şeyi söyledi ve ben bir kayıp yaşadım hayırlı evlat olsun cinsiyet ne fark eder dedim ama susmuyor kırmakta istemiyorum . Onun bir kızı bir oğlu var bu arada .