Mucizemmmmm iki ay 11gün oldu norMal doğum yapalı doğumum çok zor geçmişti doktor bakımından şansım hiç olmadı ve zamanı diyip erkenden doğum yaptırmış bana doktorum bunu bebeğimi götürdüğümüz doktorlar tarafından öğrendik. Neyse çok dikişim vardı baya bi süre kendime gelmedim ve hala iç dikişlerim ağrıyor dikişleri yıkanırken(afedersiniz) hissediyorum ve bu aralar içerden birşey sarktığı hissediyordum ki et parçası gibi bişeymiş 😢 başka bir doktora randevu aldım cuma gününe ama yinede sormak istiyorum başına böyle birşey gelen oldu mı doktorunuz ne yaptı yeniden dikiş mi atıyorlar yoksa o parçayı kesiyorlar mı😕😬
Filizdogan Mucizemmmmm annemde oldu karidesimin Doğumdan sonra rahim sarkması teshısı kondu anneme onun ıcın ufak bı amelıyat gecırdı seneler önce gayet ıyı sonrasında bı sorunu olmamıştı zorlanmadı amelıyattan sonrada Gecmıs olsun sizede
Caglasmsk Filizdogan rahim sarkmasidir buyuk bi ihtimalle. Benim bi tandgmda rahim sarkmasi sonucunda 3 günde bi doktora gidiyo egzersiz yapiyo doktor. Nekdar ileri derecede onu bilemem. Seninki belki fazladr yada azdr🤷