31 hafta ikiz gebeyim doktor bugün ciğer geliştirici iğne vurun dedi kasılmam düzensiz çıktığı icin. Ama 2 iğne yaptır 12 saat sonra tekrar 2 iğne yaptır dedi. Aranızda daha önce 12 saat ara ile yaptıran oldu mu hiç internette hep 24 saat diyince endişe etmedim değil :(/