rbakslu kuzum ben 12+1 im daha yeni duydum üzülme
6+7 de gittik oluşmuş görüyorum ama daha çok erken dinlemek için dedi
7+3 de gitik dinlemeye çalıştı ama dışarıdan duyulmadı
Bugün çok güzelmbir şekilde duyduk kafanı takma rahatla strese girme duyarsın inşallah