Tubis1998 15 haftalık hamileyim. Karnımın alt tarafında zaman zaman sertleşme oluyor sonra geçiyor sürekli yeri değişiyor ve kasılmayla beraber oluyo bu bebek mi yaşayan bilen varmııı acabaaa???🥰🥰🥰🥰
hayallliiim Tubis1998 bende 15+4 üm tam tarif ettiğin oluyor ama uzun sürmüyor bende anlamadım bu hafta başladı
yigitinannesiiiii Tubis1998 yumurta gibi yumruk gibi bişeyse bebek oluyor canım benimde öyle oluyordu bende ne olduğunu çözememiştim taki bebeğimin tekmelerini hissetmeye başladıktan sonra anladım beneğim olduğunu☺️☺️☺️
Tubis1998 hayallliiim benimde aynı şekilde ilk kasılma sonra taş gibi oluyor aonra başka yere geçiyor bebek mi anlayamıyorummmm😩😩
Gulergorr Tubis1998 valla korkma dicem çünkü bendede aynısı oluyor herkese sordum doktora sordum bebek kasılıyormuş doktor magnezyum verdi doktoruna danışabilirsiniz. Yani doğal bi süreç ama mutlaka doktorunun haberi olsun
Tubis1998 mysweetbabyy cumartesi gidicem yani ağrım yok o yüzden acele etmek istemedim internetten baktığımdada bebek iskeleti geliştiği için yazıyor
motherofcats o sertleşen bebek değil rahminiz. rahim kasılıyor. doktorunuza bilgi verin erken haftada başlamış.
yigitinannesiiiii Tubis1998 sırt üstü yatarken oluyor değilmi genelde😃 sertleşince sağ yada sol tarafınıza dönün düzelir hemen ☺️
DilekGO Merhabalar, zaman geçmiş ama doktorlarınız ne dedi normal miymiş bende de bu sorun var da merak ettim :(