Mom69 Arkadaşlar bir kaç gündür durmadan bu problemi yaşıyorum doktorum salgın var dedi sizlerde de oluyor mu bu aralar
umyahsen Mom69 al benden de o kadar. Karnım burmuyor ama wc ye gittiğimde çok fena oluyor afedersin. Normalde karnım falan da ağrımıyor yani anlamadım.
oznuroznur07 Bende bugun gıttm saşgın bar dedi ama benım mıgde bulantı ve ıshal var. bısey de yıyedım 36+5 nst ye gırdm cocuk kıpırdamıyor sancı yok