Firdvsss biraz hamilelikten kaynaklı hassas olabiliyoruz.. ama bence büyütülecek bir mesele değil bunlar.. eğer devam etseydi o tutumuna tamam ama etmemiş demek ki anlık bir sinirdi.. ki açıkçası sizin gibi çook hasta var kapıyı açan.. sürekli benzer şekilde soran.. onların açısından baktığınızda, tam hastaya önemli bir konuya değinecekken kapı pat açılıyor bir de soru soruluyor.. tam tekrar anlatacak, bir başkası açıyor vs derken, çok hoşlanacakları bir şey değil.. sıranızın geçip geçmediğine, saat olarak bir başkası çağırılırsa emin olabilirsiniz zaten.. ya da bir hasta çıkarken kafanızı o ara uzatıp da soru sorabilirsiniz.. ama durduk yere kapı açmamalıyız diye düşünüyorum.. yani sizde de hata var gibi görünüyor bence.. bir dahakine doktor açısından düşünüp dediğim gibi kapı açıldığı anları kollarsanız ya da ekrandaki çağrılardaki saatleri kontrol ederseniz böyle şeylerle karşılaşmasınız diye düşünüyorum 🤗🌸