Rumeysacekenoglu benim doktorum en kolay göbeğin alt kısmı yağlı olan kısmı dedi . İlk gebeligimde bacağımdan vuruyordum Allah Allah yani dayanılmaz bir acısı var bacaktan yapılınca. Ama göbek çok daha kolay sonrası yanması uzun sürmüyor kısa sürede geciyor