Kizlar benn 20+2 haftalık hamileyim dün belki hatırlayan vrdir oksapar hakkında post açmıştım normlde 17 haftalıkken doktora gitmiştim en son10 Eylül’de ise ayrintili ultrasona Gircem bugün okspar hakkında doktora rapor hakkında bilgi almaya gttim gitmiskende bebeği göreyim dedim fakat bebek 19 hafta ile uyumlu çıktı ne moral kaldı bende ne birşey doktor normal dedi diyeceksiniz doktorun normal demiş iste diye ama bu benim ikinci gebeliğim ilkinde 31 haftalık ölü doğum yaptım ikizlere digerindede geri gele gele kaybettim genetik testte pıhtı cikti sorum şu kizlar ben ne yapabilirim bebeğim haftasina gelsin ne yiyebilirim öyle kötüyüm ki bu bebeğime de birşey olacak diye ne olur bana dua edin selametle alayım yavrumu kucağıma sizlerde benim duamdasiniz😔