Aleynaerayy22 Merhaba bir kuaför olarak söylüyorum saç derinize herhangi kimyasal değmediği sürece balyaj, ombre işlemleri yapılabilir (kokuyu almamak için maske takılmalı) ama dip boya fikrimce yapılmamalı. Her ne kadar markalar organik boya da çıkartsa sonuç itibari ile kimyasal içeriyor.Normal boyalara göre daha az kimyasal bulunuyor tabii ki hiç bir boya %100 organik değil.