_syma10 ¾ haftalik gebelik gorundu kese gorundu ama henuz bebegi goremedik Haftaya muayeneye gidicem 4hafta bitimi Kahve lekem az az oluyo bunu yasayan var mi doktor sikinti yok dedi ins gecer.
MMelissaaa- _syma10 yerleşme kanaması görmedim ama cunartesi gittiğimde 5 haftalık kese göründü kesenin altında kanama olduğunu söyledi. Onu küçültmek için her ihtimale karşı iğne ve fitil verdi o yüzden kanama falan yaşamadım belki bendeki yerleşmeydi