Bukett-
Çatı muayenesi doktorun işaret ve orta parmağı ile yaptığı bir muayenedir. Alttan ultrasonla üç aşağı beş yukarı aynı şeydir. Dr eline jel sürdüğü için inanılmaz can acıtan bişey değildir. İlişkinin en başında hissedilen şey ile aynıdır neredeyse ve 3-5 sn süren bi muayenedir. Her doktorun çatı muayenesiyle ilgili görüşü farklıdır. Kimisi yapmaz, kimisi yapar. Kimisi 36.haftada yapar kimisi 38.haftada. Ben sezeryan oldum hiç çatı muayenesi olmadım mesela dr yapmak istemedi. Bu yüzden herkesin tecrübesi kendisinedir, buradan duyacaklarınızla kendinizi korkutmayın 🙋🏼♀️