Anneadayi89
Ben kızımda aynı şikayetle gece doğumhanede nts bağlanmıştım gayet bebek iyiydi ertesi gün doktora gittim doktor baktı sağlıklı dedi ki panik yapma bebek artık çok büyüdü yeri kısıtlı bu haftadan sonra çok hareket etmemesi normal dedi. Sakin ol canım arada otur takip etmeye çalış biraz bile kımıldayıp yaşadığını hissediyorsan için rahat olsun.