Parlakk Kızlar ben 6+5 haftaligim var mı benim gibi olanlar kalp atisimizi duymadık henüz 3 gün sonra gidicez inşallah 😍 bulantılarınız başladı mi nasıl gidiyor???
Obiranneadayi 7+4 deyim iki haftadır var mide bulantılarım özellikle sabahları çok fazla ... tam yedinci haftama girdiğim gün doktora gittik ve bebeğimin kalp atisini duyduk çok güzel bir duygu herkes yaşasın bu duyguyu 👼👼
Obiranneadayi Parlakk erken gittiğinde bazen kese gozukuyor kalp atışı icin bir hafta sonrasına gün veriyorlar bence de yedi hafta en ideali
Meris Bugün 6+0 olduk dün doktora gittim kalp atışlarını duyduk çok güzel bir duygu 😍😍içinde baska bir kalp atışı duymak 🤗🤗