mirage333 Nare09 bebeğe göre değisir bu. Ben mustela almıstım hafif kizarmalar başlayınca sürdüm etkili olmadı, bepanthol aldım sonra sürekli sürüyorum cok şükür pisik olmadı hiç.
Demirssmomm Nare09 Mustela 1-2-3 bariyer kullanıyorum pişik hiç yaşamadık. Gördüğüm kızarıklıklarada sudocrem kullanıyorum. Bebeğine alerji yapmazsa başka şeylerle hiç kafanı karıştırma derim 🙋🏼♀️