Merveymen50 36+2 bugun sabahtan beri sağ bacağımın kasığına bi ağrı giriyor yürümeme engel olacak kadar çok ağrıyor 2-3 dk sürüp geçiyor bu saate kadar 3-4 defa oldu normalmı
Gny18 Merveymen50 magnezyum eksikliğinden de ola bilir doğum belirtisi de ola bilir canım. Sancın falan olursa nişan gelirse doktora git hiç beklemeden.
Burcu-2634 Merveymen50 34. Haftadan beri çekiyorum o ağrıyı 36+4 oldum halen geçmedi doktorum normal o ağrı vücut doğuma hazırlık yapıyo demişti
Merveymen50 Burcu-2634 bende şimdi aradım doğum sancın olabilir dedi ama bü 2 kere daha olursa gidim dedim