isimyazmakzorunlumu Beyzafd doktorunuz bilgi vermedi mi? Grafik şeklinde rapor veriliyor, doktor yorumluyor.
Cnslrsln Beyzafd orta risk çıkmıştı perinatolojiye gönderdi gitmedim çok şükür herhangi bir sıkıntı yok.
Beyzafd isimyazmakzorunlumu carsamba gidicem de e nabizdan hcg ve pappa ya baktım merak ettim endişe ettim
Beyzafd Pinar4 oyle bir sey ki ultrason veriyor bana ama öyle detaylı bilgi yok ultrasonda bazılarında daha detaylı gibi muayene sırasında kayıt aliyorlar
Aylin355 Beyzafd Hiç hatırlamıyorum gerçekten özelde yaptırdım direkt düşük risk yazıyordu şema vardı doktora attım whatsapptan o şekilde
Bebisinizz Beyzafd benimde şimdi çıkmış sonuçlarım post açtım hatta bende gözükmüyor e nabızdan nasıl baktınız acaba
Beyzafd Bebisinizz e devlet üzerinden e nabiza giriyorum ziyaretlerim kismi var ordan en son gittiğin günu goruntuluyorsun tahlillerime giriyorsunuz orda yaziyor canim ama detaylı vermiyor sanki
Beyzafd Bebisinizz çıkmamıştır canim ben en son geçen hafta gittim daha bugün çıkmış 1 hafta sürüyor çıkması demisti doktorum bana
Bebisinizz Beyzafd benimde 1 hafta oldu bayadır e nabızda gözükmüyordu bugün gözüktü sonuçlar kısmında ama detaylar PDF de yazıyor demek ki doktor söylicek sonuçları
Bernnnaaaa Beyzafd e devletteki değerler grafikte sağdeleştirerek yazılıyor o yüzden herkesin değeri farklı oluyor bende çok stres yapmıştım sadece değeri görünce düşük risk çıktı dedi doktorum