Nujinkanat İstanbul Arnavutköy yakınlarda oturan var mı hangi hastaneye gidiyorsunuz ben devlete gittim aldır deyince özele gittim özel de haftaya çağırdı işte ama ben her iki doktoru da sevemedim bu sefer başakşehir’e aldım bakalım o ne diyecek 🥹
Busra5911 Nujinkanat İstanbul Arnavutköy’de oturuyorum bir tane özel hastane var zaten oraya gidiyordum orasında doğum zamanımda tadilata giriyormuş bende kanuni eğitim araştırmaya gidicem
Deletedmom_110 Nujinkanat medigold tavsiye ederim canım orda doğum yaptım ve takipliydim Arnavutköy de değil ama yakın biliyorsundur zaten
newbar Nujinkanat ben de Avrupa’da öndere gidiyodum sonra durduk yere 5400 dediler bide hiç haketmiyor küvez bile yok o yüzden çam sakuraya gidiyorum çok tanıdık orda doğum yaptı memnunlar kötü yorumlar da var bilmiyorum artık ben orda doğum yapcam
Busra5911 Deletedmom_110 banada o hastaneyi çok söyleyen oldu Sultangazi medigold diye geçiyor galiba fiyatlardan bilginiz var mı acaba normal ve sezeryan
Bebetooooooooooo Deletedmom_110 sezeryan siz mi istediniz yoksa doktorunuz mu . Ben de oraya ve o doktora gitmeyi düşünüyorum ve normal doğum oldu istiyorum bu yüzden bu kadar detaylı soruyorum
Deletedmom_110 Bebetooooooooooo sezeryan mecburi oldu canım aslında normaldi ama ben yapamadım acı eşiğim düşük olduğu için suniye dayanamadım kendimi çok siktim bebeğim sıkıntıya girdi doktorumdan sezeryana almasını istedim sağolsun kırmadı aldı ben genel olarak memnundum herşeyden tam istediğim gibi oldu herşey doktorum aşırı ilgili çok mükemmel biriydi ebeler hemşireler çok iyiydi suni sancı çekerken ebelerle tartıştım ağzıma geleni saydim ona rağmen çok sabırlı davrandılar ve ben haksiz olmama rağmen yani hemşireler saatte bir odaya gelip bana ve bebeğe baktılar bir sorun var mı diye bebeğim memeyi tutmadı emzirme hemşiresi kaç kere geldi hatırlamıyorum yani çok ilgililer ve fiyatları diğer özellere oranla çok uygun ben ikinci doğumumu da orda yapmayı düşünüyorum 😊🤍