Mizgin09 Amin canım Allah razı olsun. Geçen hafta perşembe kontrolde doktor eğer çarşambaya kadar kendi sancin gelmezse suni sancı verelim dedi bende kabul ettim. Bugün de sancılarım biraz arttı ,belime falan da vurdu. Kontrole gittik tekrar 1 cm açılma olduğunu söylediler carsamba için de yatış verdiler. Tabi bugün, yarın kendi sancım gelmezse