horozseker ozgeyldzz doktorum iki ile başla ağrıların azalırsa 1 alırsın demişti ben genelde 1 alıyorum eğer çok ayakta kaldıysam yorulduysam kasılma ağrı olacağını hissediyorsam o gün iki tane alıyorum
Ebruka02 ozgeyldzz 34. Haftadayım aylardır bu vitamini günde bir tane alarak kullanıyorum almayıp unuttuğum her günün sabahında ya çok ağrım oluyor ya da kramp giriyor 🫤 günde bir tane yetiyor bana